Pyynikin Kotipalvelu - siivouspalvelu Tampere

Pyynikin Kotipalvelun tiimi

Siivouspalvelut ammattitaidolla toteuttaa:

Satu Linna Järvelin
Satu Linna Järvelin
Tania Nikkinen (vastuualueena sopimussiivoukset)
Tania Nikkinen-Pylvänen (vastuualueena sopimussiivoukset)
Stella Tuomaala (kesätyöntekijä)
Stella Tuomaala (kesätyöntekijä)

Yrittäjän terveiset

Hei, olen yrittäjä Satu Linna Järvelin ja toimin toimitusjohtajana ja siistijänä Pyynikin Kotipalvelussa. Teen työtäni intohimolla ja pyrin aina ehdotoman korkeaan laatuun. Kestävä kehitys on lähellä sydäntäni ja ohjaankin yritystäni ekologisuus edellä. Minut pitää kiireisenä sekä monet siivoukset, että ikkunoidenpesut, kuten myös yrityksen luotsaaminen. Minut tavoittaa puhelimitse numerosta 0400 533226.

Toiminta-ajatuksemme

Pyynikin Kotipalvelun kantavana toiminta-ajatuksena on olla luotettava, turvallinen ja uudistuva siivouspalvelujen tuottaja, jonka tarjoama työ perustuu hyvään palveluun ja korkeatasoiseen osaamiseen. Otamme kestävän kehityksen osa-alueet huomioon kaikessa toiminnassamme. 

Perustamme toimintamme näille periaatteille:

  • ammattiylpeys
  • osaaminen
  • asiakaslähtöisyys
  • kestävä kehitys
  • hyvinvointi ja liikunnallisuuden tukeminen

Palvelulupauksemme

Meillä asiakas saa korkeatasoista ja turvallista palvelua oikeaan aikaan. Asiakas ja hänen läheisensä saavat palvelusta hyvän kokemuksen, joka syntyy työn lisäksi hyvästä ja aidosta ihmisen kohtaamisesta.

Laadukas työ perustuu luottamukseen ja asiakkaan kuunteluun. Asiakas on mukana suunnittelemassa ja arvioimassa palvelua, jotta jokainen kohde saa tarvitsemaansa yksilöllistä palvelua. Siivouspalvelumme perustuu yhdenmukaisiin työmenetelmiin, mutta asiakas huomioidaan yksilönä.

Palvelu perustuu jatkuvaan arviointiin ja kehittämiseen:

  • Pyynikin Kotipalvelu kerää jatkuvaa palautetta työstään oma-aloitteisesti
  • asiakas voi käyttää useita yhteydenottotapoja ja
  • asiakkaiden kokemuksia palveluista hyödynnetään toiminnan kehittämisessä.

Työn laadussa ja palvelussa halutaan olla parhaita. Työn ohessa kohdataan asiakas aitona ihmisenä, keskustelua unohtamatta.